vineri, 4 decembrie 2009

Singin' in the Rain



I'm singing in the rain
Just singing in the rain
What a glorious feelin'
I'm happy again
I'm laughing at clouds
So dark up above
The sun's in my heart
And I'm ready for love
Let the stormy clouds chase
Everyone from the place
Come on with the rain
I've a smile on my face
I walk down the lane
With a happy refrain
Just singin',
Singin' in the rain



Un film de nota 10.Cu Gene Kelly,Donald O'Connor si Debbie Reynolds.Foarte frumos.

Scurta descriere:

Singin' in the Rain este unul dintre cele mai iubite musical-uri. Are in centru doua personaje principale, Don Lockwood si Lina Lamont, cuplu de actori celebri ai perioadei mute. Ultimul lor film este transformat intr-un musical, iar intre ei se naste o frumoasa poveste de dragoste, o umbrela si multa ploaie sub care sa canti. Un film vesel si plin de carisma.

"Sweet-faced Debbie Reynolds manages to keep up with Kelly's fast stepping, but it is sultry Cyd Charisse who brings some real dancing excitement to the film in the finale."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu